Montag, 13. Dezember 2010

einmal um die welt

wow, en elend lange flug isch das. vor allem wenn me nid chan penne so we ich. da nuets au nix wenn me mehr beifreiheit het......

in goa simmer denn au chli laenger am bode blibe,well irgend sones papier gfehlt het zum abfluege. bin aber guet acho. es team het mich super entfange und die sind recht lustig.

han mis zimer bezoge im parkhouse (so heist das hotel)
nach 2 h penne, enere kuehle duschi, sitzi nun im office. haha, so wie ich mir das vorgstellt han. e chlieses buero mit viel arbeitsplaetz. ah, mit meerblick. fuer die wo scho mol in male xi sind, es befindet sich nur es paar meter vo det wo me mit em boot achunt vo hulule.

bin grad chli am warte uf die andere. ich muss huet mal no is spital, go en medical check mache. das muss jede wo do will schaffe. wer aids het, darf gad wieder go... bin recht gspanne wie das wird und was susch no alles mached

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen