Mittwoch, 8. Dezember 2010

ich haus ab....

ich buzen! de elende winter mag ich nüme. drum gang ich in summer go schaffe. 4.5Monate uf dMaledive
und zwor als Reiseleiter uf dere Insel http://www.tclub.com/en/hotels/maldives-vakarufalhi/the-hotel.html

Stimmt, ich bin en Disser und en meega Sack. Wird au zum Sack und Disser und bsuech mich.....

Am Sunntig flüg ich mit LX 8958 ab uf Male! Packt hani notürli nonid. War ja klar typisch Mann....

Es git ja no wichtigers ztue: zersch mal no ei Schulig mache und am Fritig uf di 8i sufe mir doch no eis zeme. Im Fass im obere Rümli. Chum doch au! Wenn du willsch, chasch no de Hamster, de Nachbar, es Gschenkli und din Partner/Partnerin mitne. Anmelde musch nix vo dem und au dich nid. Trotzdem würi mich über all die Sache freue.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen