Dienstag, 21. Dezember 2010

turtle but no fish, but i take it easy

woni hüt endlich mal chli länger han chöne schlofe, hani gmerkt, was ich do eigentlich han. nach me usgedehnte zmorge, bin ich mal is office gange. han müse luege weg ere umbuechig. zu minere überrachig isch das ohni grossi problem gange. wonich de chunde das verzellt han, sind sie so happy xi, dass sie endlich au es offes ohr gha hend, für mini informatione, wo ich ihne muss ge. sie sind total easy druf xi und hend grad no es usflügli buechet!!! en schnorchelusflug, wos drum gaht, schildkröte zxe. de bueb het mega spass gha, all die viele (und es sind würkli vieli xi) schöne fisch zxe und wo er denn endlich e turtle xe het, isch em nur no öpis über dlippe cho: holy crap! (er redt englisch)
chum bini ade tea-time acho und han mer eine vo öpe 10 zur uswahl stehende tee gno, chunt mini chefin und frogt, ob ich will cho fische... why not! also wieder zrug ufs boot. Im Sunneundergang go fische isch no recht chillig. Es isch denn au gar nid lang gange, bis de ersti gast was gfange het. es sind einige red snapper und anderi fisch is boot zoge worde. jede het glück gha ussert: ICH. Holy Crap. hejo egal. next time, defür gad 2. also gits für die gäst morn ihren selber gfangene fisch. cooli idee.
ihr xend also, ich han en recht coole tag gha. es isch recht rueh ikehrt, obwohl mir es paar vip do hend. fussballspieler. (ich dörf nid sege wer... ( wer will rate, chan mir gern es mail mache) aber me kennt en, sogar ich han de name scho ghört. er het e herzigi tochter) 
mir isch huet au viel zeigt worde. aber ich will eu nid langwile mit technische sache, über tma usw....
stay cool und gönd chli go schlittle für mich ;-)

2 Kommentare:

  1. Hey Sascha, no schöni Wiihnachte döt unne une und viel spass.
    Gruess
    Roger

    AntwortenLöschen
  2. Lieber Sascha, mit grossem Interesse lesen wir deinen Blog und stimmen uns für unsere Maledivenferien ein. Wenn alles klappt fliegen wir am 14. oder 15. Januar evtl. kannst du uns bei der Insel behilflich sein.
    Geniesse die wunderschöne Inselwelt der Maledivien.
    Schöne Weihnachten, en guete Rutsch, machs guet und bis bald!
    Karin und Thomas Steinemann

    AntwortenLöschen